HogwartsLife Official Forum
Hej og velkommen til HogwartsLife Forummet!
Vælg en af følgende nedenstående muligheder Smile


Go' fornøjelse!


Mvh.
Phill94
HogwartsLife Official Forum
Hej og velkommen til HogwartsLife Forummet!
Vælg en af følgende nedenstående muligheder Smile


Go' fornøjelse!


Mvh.
Phill94
HogwartsLife Official Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

HogwartsLife Official Forum

Dette er det officielle forum for HogwartsLife!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  JoblisteJobliste  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Jeres forslag til regler

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Jeres forslag til regler Empty
IndlægEmne: Jeres forslag til regler   Jeres forslag til regler Empty2009-06-11, 21:28

Kære alle sammen. Smile

Nu er det efterhånden noget tid siden vi har snakket om et regelsæt og Amienne, Philip og jeg, Angellica. Har allerede snakket om en del regler, men vi er så kommet frem til en meget god ide, vi vil lade jer også komme med forslag til hvordan reglerne i sidste ende vil komme til at være.

Derfor åbner vi dette åbent forum, hvor alle må komme med forslag til hvordan reglerne skal være, eller bare har en regel de gerne kunne tænke sig skulle være her.

I må godt være meget præcise når i kommer med et forslag, og dette forum skal der kun kommes med regelforslag, ingen andre kommentarer eller debitering eller kommentarer til andres forslag. Det kan i klare over en besked eller lign.

Har i spørgsmål, kan i kontakte os, vi vil alle være til rådighed og hjælpe jer med det i er i tvivl om.

Med venlige hilsner Admin Teamet.
kom i gang med at komme med mange gode forslag
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Jeres forslag til regler Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres forslag til regler   Jeres forslag til regler Empty2009-06-12, 12:02

f.eks. Jeg synes det kunne være en god ide med en regel hvor ingen må have flere brugere.
Hvorfor? - Fordi at det kommer til at fylde databasen for meget op, for hurtigt hvis folk begynder at lave flere brugere. Og fordi det er total urealistisk man har flere fordi man er kun én person.
Ingen og apselut ingen må have flere brugere, uanset om man er lærer eller noget med nogen som helst status.
Tilbage til toppen Go down
Zac
1. årgang
Zac


Antal indlæg : 1
Registreringsdato : 20/07/09
Alder : 30
Geografisk sted : London.

Jeres forslag til regler Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres forslag til regler   Jeres forslag til regler Empty2009-07-20, 18:51

Yeah, I didn't quite understand it since it was Danish so I translated it and now I know what you were talking about. Smile How about some rules for topics and also rules for people who have jobs. For example, there should be rules for the students, rules about how to use the website too. Rules about the RPG and how they should behave. Wink Just a few examples (;
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Jeres forslag til regler Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres forslag til regler   Jeres forslag til regler Empty2009-07-25, 03:30

Jeg synes at der måske kunne være en regl omkring ikke at overdrive..?
Det driver mig nogen gange til vanvid omkring alle mulige ting xD Det er lidt svært at forklare.
Men hvis nogen lige pludselig kan læse tanker ?. eller lige pludselig bare flyver og råber 'se jeg kan flyve?!'

For mig synes jeg at det lyder lidt mærkeligt sådan noget ?. så jeg synes i hvert fald der
skulle være begrænsninger for hvad det er man egentlig kan gøre..? ^^
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Jeres forslag til regler Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres forslag til regler   Jeres forslag til regler Empty2009-07-25, 03:44

Ja det er en god ide.. vi har også lavet nole regler ind til videre, der er under forumet Hogwartslife
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeres forslag til regler Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres forslag til regler   Jeres forslag til regler Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeres forslag til regler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Regler ind til videre

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
HogwartsLife Official Forum :: Fora :: Ideér til siden-
Gå til: