HogwartsLife Official Forum
Hej og velkommen til HogwartsLife Forummet!
Vælg en af følgende nedenstående muligheder Smile


Go' fornøjelse!


Mvh.
Phill94
HogwartsLife Official Forum
Hej og velkommen til HogwartsLife Forummet!
Vælg en af følgende nedenstående muligheder Smile


Go' fornøjelse!


Mvh.
Phill94
HogwartsLife Official Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

HogwartsLife Official Forum

Dette er det officielle forum for HogwartsLife!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  JoblisteJobliste  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Kølig Vinter dag.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:13

"Jamen nu skal jeg lige falde til!" grinte hun muntert. "Jeg vil selvfølgelig gerne følge med også videre" smilte hun forlegent og hostede en enkel gang. "Men jeg er sikker på at jeg sagtens kan følge med" smilte hun stille og nikkede bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:15

Hun grinte lidt og sagde "det er helt forståeligt, min mand, Logan er også blevet ansat som vikar, så kan i jo dele tips med hinanden, men husk han er min mand!" hun drillede lidt og vidste hun self ikke ville gøre noget i den retning. men hun kunne ikke lade vær med at drille med det alligevel
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:16

Hun grinte muntert og nikkede. "Jamen selvfølgelig, jeg skal nok holde mig væk, hvis du holder dig væk fra min mand!" grinte hun muntert og så på hende. Godt nok var Vincent ikke på skolen, men alligevel ville hun gerne have en lille replik imod Madelaine. Hun smilte skævt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:17

"aja, Vincent har aldrig været min kop kaffe!" sagde hun og rakte tunge for sjov, det var utroligt hvor let det var at være sig gamle jeg med sine gamle venner
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:19

Hun grinte muntert. "Og din .. Logan er sikkert heller ikke noget for mig!?" brugte hun som en meget dårlig replik og grinte muntert. Hun lod en hånd køre igennem det elegante hår og kunne godt mærke at sneen havde gjort hendes hår en smule kold.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:20

"tja nok ikke, men jeg elsker ham!" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:22

Hun smilte skævt, "det tror jeg gerne" sagde hun stille og så på hende. Hun bed sig let i underlæben igen og smed sin isklump fra sig, og ramte heldigvis ikke nogen elever. Derefter tog hun noget nyt sne op i hånden og begyndte at samle. Hun sad stille og som sædvanlig kunne hun ikke sidde helt stille og ikke lave andet end at snakke. Hun skulle røre ved noget.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:23

"hmmh, der er da begyndt at blive lidt koldt her, er du frisk på at gå ind og få lidt varmt kakao eller kaffe, the?" spurgte hun med et smil da hun rejste sig op. hun rystede sneen af sig og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:26

Hun nikkede, "den er jeg med på" smilte hun skævt og rejste sig op. Hun børstede sneen væk fra de steder hvor der var noget og slog hætten hen over hovedet. Ikke på den mystiske måde som hun kunne huske nogen gjorde fra hendes barndom. Men bare på den måde at sneen ikke gjorde hele hendes hår helt vådt. Men det hang ned af brystet på hende og krøllede så elegant som sædvanlig. Hun begyndte at gå ind imod indgangen af den store skole.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:28

Hun gik med op, og forberedte sig på det dejlige varme lærerværelse, hvor alle sammen plejede at være selvom det blev kaldt lærerværelse.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:29

Hun smilte og gik ved siden af Madelaine. "Jeg tror også at min krop vil elske mig for en kop varm kakao med flødeskum" hun smilte allerede ved tanken om det. Hun havde elsket det lige siden hun havde frosset på alperne og hvor en af hendes venner havde givet hende det. Hun havde lært at det var godt med sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:32

"jah det samme her, bare ikke med flødeskum, kan ikke lide flødeskum!" sagde hun og grinede lidt hun traskede let ved siden af hende og kiggede på de forskellige elever der løb frem og tilbage for at undvige de flyvende snebolde, de ældre elever have jo allerede lært hvordan magi kunne være nyttig i snebold kampe
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:33

Clementine lagde godt mærke til dem der brugte tryllestave og smilte ved mindet om dengang hun havde misbrugt det for at mobbe nogen hun ikke havde kunne lide. Godt nok var hun vokset fra det nu, men det var lidt sjovt at tænke på. Hun trådte indendøre med Madelaine og trampede så sneen kom væk fra hendes støvler.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:35

Maddie trak sin stav svang den en gang rundt i en cirkel om sig og så var hun tør og fri fra sne "denne metode er lettere!" påpegede hun med et smil og tog sin hue og handsker af nu hvor de kom ind i varmen, selvom indgangshallen stadig var lidt kold
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:37

Hun grinte, "man burde ikke lade magien klare det hele, men nu er det her jo, så det kan man ligeså godt" grinte hun muntert og trak sin stav og gjorde sig selv tør. Dog beholdte hun overtøjet på, da hun jo var vant til de varme lande og lige skulle have den ordentlige kropstemparatur i sig igen, før hun overhovedet ville tage det af.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 01:58

Hun grinede og sagde "jeg vil altid bruge magi, uanset hvad!" hun gik længere ind og op af trapperne der førte op til lærerværelset, der var dejligt varmt indenfor nu

//opdatering
Tid :: senere
Omgivelser :: slottets malerier og nogle elever der ikke er ude og lege
Sted :: inde
Vejr :: sne udenfor, indenfor lunt og tørt
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:00

Clementine smilte og lagde nogen gange mærke til nogen af malerierne. Imens tog hun sin kappe af og tog den over den ene skulder, da hun skulle vente til et sted hvor hun kunne hænge den eller noget lignene. Hun gik med raske skridt og rettede lidt på tøjet, da kappen havde gjort noget ved det, så det var en smule krøllet. Alt for krøllet. Hun smilte langsomt og så på Madelaine.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:03

De nåede døren til læreværelset, som alle andre porte havde denne også en hemmelig indgang, indgangen til lærerværelset var et stort og flot maleri af Merlin, en af de største magiker nogen sinde, hun stod foran maleriet og sagde "Havenisse!" det var deres kodeord for denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:05

Hun så forundret på Merlin.
Hun havde godt hørt om denne magiker og smilte stille. Hun fulgte derefter med Madelaine ind på læreværelset og hang sin kappe på en knage. Han strakte sig i det dejlige og varme rum og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:09

Hun hang også sin kappe op og lagde sine vanter ind i lommen og hængte huen op over sin kappe. Hun smilede varmt til Clemen og sagde "her er der dejligt varmt og stille!" hun gik over mod sofagruppen der var over ved pejsen og satte sig ned. Hun knipsede en gang og så kom en husalf frem. Madelaine sagde hvad de skulle have 2 kopper kakao og så noget frugt og chokolade og så forsvandt den igen og 5 min efter dukkede det op på bordet foran hende
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:24

Hun smilte skævt og gik derover og satte sig ned på sofaen ved siden af hende. Hun tog sin varme kakao med flødeskum op i sine hænder og varmede de ellers kolde fingre. Hun nød varmen og så ind i pejsen og tog en lille slurk. Hun lagde mærke til hvor varmt det var, men det varmede resten af hendes krop, hvilket hun nød virkelig meget. Derefter så hun på Madelaine med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:26

Hun smilede tilbage og sagde "det er skønt at kunne blive opvartet sådan her!" sagde hun og lænede sig tilbage med sin kop i hånden, hun smilede og nød duften, varmen og roen
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:28

Hun nikkede med et smil. "Det er dejligt at man bare kan slappe af" smilte hun langsomt og så ned i sin flødeskum. "Det er meget lang tid siden at jeg forkælede mig selv" grinte hun muntert og kløede sig let i håret, før hun tog endnu en slurk. Hun fik en smule flødeoverskæg og kunne godt mærke det. Hun grinte og så på Madelaine, "SE jeg er en meget fin mand!" grinte hun. Hun var atter ikke helt vokset fra at lave sjov nogen gange. Hun havde også lovet sig selv som mindre, at hun ikke ville blive en af de meget kedelige voksne hun engang havde set.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:29

Hun grinede af hende og sagde "dit fjollehoved!" hun smilede af hende og drak noget selv, varmen bredte sig inde i hende og hun fik røde kinder af varmen.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty2009-07-27, 02:30

Hun slikkede det af med et fnis og tog en stor mundfuld. Hun kunne med det samme mærke at hendes brystkasse blev vildt varm. Hun nød følelsen og lænede sig tilbage i sin lænestol og lukkede øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kølig Vinter dag.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
HogwartsLife Official Forum :: Fora :: RPG-
Gå til: